PÉNZÜGYI ÉS KERESKEDELMI MUNKATÁRSUNKAT KERESSÜK

A siklósi székhelyű BONUS Kft. egy 25 éves múlttal rendelkező takarítóeszköz gyártó cég, immár közel 220 munkatárssal. Kis létszámú irodánkba keressük pénzügyi és kereskedelmi területre új kollégánkat. Az ideális jelöltet olyannak képzeljük el, aki tudja mit szeretne elérni, keresi az igényes és tiszta megoldásokat, de legfőképp szereti a szakterületét. Cserébe jóindulatú, kedves, fiatal csapatunkba fogadunk, aminek tagjai ahol tudják segítik egymást és szeretnek együtt dolgozni.

2023. november 13.

Elsődleges feladatkör:

  • Közreműködik a Társaság számviteli rendszerének (szabályzatok, folyamotok, informatikai rendszerek (SAP Business One) kialakításában és működteti azokat a hatályos jogszabályok betartásával,
  • Bejövő számlákat iktat, felvezeti a kontírozásokat és vezeti az ehhez kapcsolódó analitikus nyilvántartásokat, elvégezi a folyószámla egyeztetést, elkészíti és kiküldi a fizetési felszólításokat,
  • Előkészíti az immateriális javak, tárgyi eszközök üzembehelyezési okmányait, aláíratja, könyveli az aktiválásokat és egyéb eszközmozgásokat, elszámolja az értékcsökkenést,
  • Rögzíti a ki és bejövő fizetéseket, éves zárással kapcsolatos feladatokat,
  • Elkészíti az éves zárás keretében az egyenlegközlőket, részt vesz a leltár készítésében, illetve támogatja az egyéb szakterületek által elvégzett mennyiségi leltározás előkészítését, végzését, kiértékelését,
  • Kezeli a házipénztárt,
  • Együttműködik a könyvelő irodával, ellenőrzi az átküldött anyagok helyességét és adatokat szolgáltat az ÁFA bevalláshoz,
  • Kitölti a KSH Electra portáljára érkező űrlapokat,
  • Kezeli az ügyfélkapuhoz tartozó szolgáltatások és programok (ÁNYK, E-papír, Magyarorszag.hu)

Másodlagos feladatkör:

  • Rendelés rögzítése
  • Kapcsolattartás a megrendelések és szállítmányozás kapcsán
  • Szállítólevelek és számlák készítése
  • CMR kiállítás
  • Beszerzések nyomonkövetése
  • Készlet kezelése
  • Fuvarszervezési feladatok
  • Általános adminisztráció
  • Export és import vámkezelés
  • Webshop adminisztráció és logisztika

A munkakörhöz tartozó elvárások:

  • Szakirányú végzettség – pénzügy-számviteli ügyintéző
  • Vonatkozó jogszabályok naprakész ismerete,
  • Jó kommunikációs készségű, precíz, megbízható személyiség
  • Angol nyelv középfokú ismerete, kommunikációs készség beszélt és írott szinten
  • Képesség a többfelé számviteli feladat végzésére
  • Microsoft Office (Excel Word, Outlook) haladó szintű használata
  • Windows 10 alapú számítógép haladó szintű használata
  • Könyvelési tapasztalat előny
  • SAP business one rendszer ismerete előny

Amit kínálunk:

  • Barátságos, modern munkakörnyezet
  • Rendezett munkakörülmények
  • Segítőkész kollégák és támogató vezetők
  • Fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye és rendje:

  • Bonus Kft. – 7800 Siklós, Ipartelepi út 2.
  • 08:00 – 16:30 (30 perc ebédszünet)
Jelentkezz állásajánlatunkra!

    Lépj velünk kapcsolatba!

    Elfogadom és megértettem
    az adatkezelési tájékoztatót
    A BONUS Kft. e-mailben felveheti
    velem a kapcsolatot
    Kosár tartalma
    A kosarad még üres.
    Kosár ürítése
    Összesen:
    Megrendelés Frissítés
    Kosár ürítése Mégsem
    Bezárás Megrendelés Frissítés
    Vissza
    Keresés
    Termékek Takarítási tippek Hírek
    Choose your language
    Magyar English Deutsch Hrvatski Română Slovensky čeština русский український