ARCULATUNK TELJESEN MEGÚJULT

Cég-, valamint márkalogóinkat felfrissítettük továbbá minden termékcsomagolásukat egységesen megújítottuk és 14 nyelvre lefordított tájékoztatóval láttuk el, hogy mind a hazai, illetve külföldi piacokra kompatiblilsek legyenek, ezzel is elősegítve termékeink export piacra jutását. A stratégiánk megvalósítása érdekében külföldi szakmai kiállításon való szereplést is beütemeztünk, melyhez egy látványos kiállitói standot is terveztünk.

2016. február 10.
Bonus termékek

GINOP-1.3.1-15-2015-00330

A pályázat keretében a megújult arculatú és márkacsoportba rendezett termékeinket kívánjuk új, külföldi piacokon, főként Nyugat-Európában bevezetni. E célunk elérése érdekében részt vettünk Private Label Manufacturers Association által megrendezett World of Private Label nemzetközi szakkiállításon, Amszterdamban.

A „Bonus Kft. termékcsaládjának bevezetése új külföldi piacokon” című, GINOP-1.3.1-15-2015-00330 azonosító számú projekt összköltsége 23 955 742 Ft, melyből a Magyar Állam és az Európai Unió által nyújtott támogatás aránya 50%, azaz 11 980 000 Ft. Vállalatunk pénzügyi partnere a projekt megvalósításában a Budapest Bank Zrt.

Új SZéchenyi Terv
Kosár tartalma
A kosarad még üres.
Kosár ürítése
Összesen:
Megrendelés Frissítés
Kosár ürítése Mégsem
Bezárás Megrendelés Frissítés
Vissza
Keresés
Termékek Takarítási tippek Hírek
Choose your language
Magyar English Deutsch Hrvatski Română Slovensky čeština русский український